8 Ocak 2020 Çarşamba

Mesih dizisi nereye varacak


Mesih dizisini izliyorum 5. bölümde bitti. Diziyi izlediğim kadarıyla diziden bir şeyler bekledim daha çok dizi beklentilerimi şimdiye kadar karşılamış değil. Dizide uzun saçlı bir genç sessiz kendinden emin miş gibi gözüküyor. İnsanlar sürekli bir yerlere gidiyor. Nereye gidiyor ve neden gidiyor anlamış değilim. Öter yandan dizide Ortadoğu da kalan mesihi takip eden binlerle ifade edilen grup birkaç bölüm geçtikten sonra orada kaldı. Mesih oradan Amerika ya  gitti insanlar adamın peşinden gidiyor. 

Mesih dizisini 6. Bölüme kadar belki bir şeyler değişir diye izledim pek değişmedi. Çünkü filmin kurgusu gelecek gerçek ilahi mesihe uymuyor.Ben de ilahi Mesih kurgusu beklemiyordum. Benim diziden beklentim şuydu Mesih değilde bir dini cemaat kuran bir insanın oluşturduğu topluluk olarak bekliyordum.

Dizi izlemeye devam etmekte istemiyorum. Benim beklentilerimi şimdiye kadar karşılamadı.

Yazıyı yazarken aklıma geldi bir bölüm daha izleyeceğim dizi beklentilerimi karşılarsa diziyi izlemeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Webdenara.blogspot.com bedava fotoğraf sitesi.

  webdenara.blogspot.com Bedava fotoğraf sitesi ve günlük hayata dair. Bedava resim, Web içerik