2 Ocak 2017 Pazartesi

NARGİLELİK TÜTÜN MAMULÜ ÜRETİMİ YAPAN FİRMALAR

1. İmeks Dış Ticaret ve Pazarlama Ltd.Şti.

Firma Merkezi: Kemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi 8 Eylül Mah. Öteyaka Mevki No: 35/1 35170 Kemalpaşa/İZMİR
Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: 7 Eylül Mah. 5548 Sok. No:19 Atatürk Sanayi Sitesi 35860 Torbalı/İZMİR

2. Selar Tütün Ürünleri Turizm Sanayi ve Dış Ticaret Ltd. Şti.

Firma Merkez  ve Yazışma Adresi: Prof. Dr. Bülent Tarcan Cad. Yücel İş Merkezi No:27 Kat:3 Daire:3 Gayrettepe/İSTANBUL
Üretim Tesisi ve Mamul Ambarı Adresi: Seyrantepe Mah. Civan Sokak No:1/1  Kağıthane/İSTANBUL

3. Smyrna Tobacco Meyva Aromalı ve Aromasız Nargile Tütünü ve Tütün Mamulleri Üretim Sanayi Ticaret Ltd. Şti.

Firma Merkez, Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: Dokuz Eylül Mah. 342 Sokak No: 6 Aker Plaza A Blok Kat: 1 Daire: 3 Gaziemir/İZMİR

4. Şerbetli Gıda ve Ambalaj Sanayi Ticaret Ltd. Şti.

Firma Merkez, Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: Organize Sanayi Bölgesi 1. Cad. No:1 Beşikdüzü/TRABZON

5. Tabac Turc Nargile ve Pipo Tütün Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Firma Merkez, Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: Esatpaşa Mah. 1212 Sokak No:8/A Orman Mevkii, Menemen/İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Webdenara.blogspot.com bedava fotoğraf sitesi.

  webdenara.blogspot.com Bedava fotoğraf sitesi ve günlük hayata dair. Bedava resim, Web içerik