2 Ocak 2017 Pazartesi

SİGARA ÜRETİMİ YAPAN FİRMALAR

1. BAT Tütün Mamulleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Firma Merkez ve Yazışma Adresi: Veko Giz Plaza Meydan Sok. No:3 B Blok Kat:18 34398 Maslak-Şişli/ İSTANBUL
Üretim Tesisi Adresi: İstiklal Mah. İskele Cad. No:19 Ondokuzmayıs/SAMSUN

Mamul Ambarı Adresleri:
1- İstiklal Mah. İskele Cad. No:19 Ondokuzmayıs/SAMSUN
2- Çetinkaya Beldesi, Pamukluk Sok. No:8/B  Bafra/SAMSUN
3- Tokat-Turhal Yolu 6.km Yeni Yurt Mah. Vali Zekai Gümüşdiş Cad./TOKAT
4- Güzeller Organize Sanayi Bölgesi Ada 5708 Parsel 5  Gebze/KOCAELİ

2. Boğaziçi Sigara ve Tütüncülük Sanayi ve Ticareti A.Ş.

Firma Merkez, Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: E-5 Karayolu Üzeri Evrensekiz Kavşağı Lüleburgaz/KIRKLARELİ

3. European Tobacco Sigara ve Tütüncülük Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Firma Merkez ve Yazışma Adresi: Yeni Mahalle, Cumhuriyet Bulvarı, 73/4, Kazanlı 33281 Kazanlı/MERSİN
Üretim Tesisi ve Mamul Ambarı Adresi: Tarsus-Mersin Organize Sanayi Bölgesi 2.Cad. No: 8 Huzurkent/MERSİN

4. Imperial Tobacco Sigara ve Tütüncülük Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Firma Merkez ve Yazışma Adresi : Halide Edip Adıvar Mah. Çiftecevizler Deresi Sok. No:2 Akın Plaza Kat:9 34382 Şişli/İSTANBUL
Üretim Tesisi ve Mamul Ambarı Adresi: Manisa Organize Sanayi Bölgesi 3.Kısım Ahmet Tütüncüoğlu Cad. No:11 45030 /MANİSA

5. JTI Tütün Ürünleri Sanayi A.Ş.

Firma Merkez, Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: Torbalı Mah. No: 5 İzmir-Aydın Asfaltı 35860 Torbalı/İZMİR

6. KT&G Tütün Mamulleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Firma Merkez, Üretim Tesisi, Yazışma ve Mamul Ambarı Adresi: Turan Mah. Tire Organize Sanayi Bölgesi, 1269 Ada, 14 Parsel Tire/İZMİR

7. Philip Morris Sabancı Sigara ve Tütüncülük Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Firma Merkez Adresi:  Acıbadem Mah. Ord. Prof. Fahrettin Kerim Gökay Cad. No: 58-58/1 34692 Küçükçamlıca-Üsküdar/İSTANBUL
Yazışma Adresi : Turan Emeksiz Sok. No: 16/3 Gaziosmanpaşa/ANKARA
Üretim Tesisi ve Mamul Ambarı Adresi: 7 Eylül Mah. Philsa Cad. No:32  35860 Torbalı/İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Webdenara.blogspot.com bedava fotoğraf sitesi.

  webdenara.blogspot.com Bedava fotoğraf sitesi ve günlük hayata dair. Bedava resim, Web içerik