6 Ocak 2017 Cuma

Tahmil-Tahliye Hizmet Alımı. 65.000 Ton Paketli Çayın Yükleme Boşaltma İşi

İHALE İLANI
ÇAY İŞLETMELERI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÇAYKUR ANKARA PAZARLAMA VE ÜRETİM BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası : 2017/179
1-İdarenin
a) Adresi : Ankara Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğü -Yenidoğan Mah. İnönü cad.2 A Elmadağ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 863 1196- 312 863 5213
c) Elektronik posta adresi  : www.caykur.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği adres : Ankara Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğü – Yenidoğan Mah. İnönü cad.2A Elmadağ/ANKARA

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :Tahmil-Tahliye Hizmet Alımı. 65.000 Ton Paketli Çayın Yükleme Boşaltma İşi
b) Yapılacağı yer : Çaykur Ankara Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğü
c) Süresi : 12 Ay (1 yıl)
3-İhalenin
a) Yapılacağı yer  : Çaykur Ankara Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğü Yeni Doğan Mah. İnönü cad.2A Elmadağ /ANKARA
b) Tarihi ve saati  : 17.01.2017 Salı günü saat 14.00

Detaylı Bilgi: www.caykur.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Webdenara.blogspot.com bedava fotoğraf sitesi.

  webdenara.blogspot.com Bedava fotoğraf sitesi ve günlük hayata dair. Bedava resim, Web içerik