18 Şubat 2020 Salı

Nostalji Slow Müzik Diyarına varacağız bu akşam

Evet Arkadaşlar bu akşam slow müzik dünyasından parçalar dinleyeceğiz. Müzikte geçmişe bir duygu dolu yolculuk yapacağız ilk müzik parçamız Nilüferin şarkısı her yer de kar var.


Geçmişe dem vuracağız dedik eski, müziklerden damardan; Semiha Yankı Gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye



Üçüncü geçmişe yolculuk müzik parçamız senden bana ne kaldı bir hatırdan başka



Dördüncü sırada Seni Beklerim Öptüğün yerde Nilüferden;



Beşinci Geçmişe yolculuk müzik parçamız. Ben seni yasaklarda sevdim Cevdet Bağca söylüyor kalbin derinliklerinden bir şarkı anlayana.



Nostalji müzik köşemizde altıncı sırada Müslüm Baba Nilüfer düeti Zamanın eli değdi bize harika şarkıda söylediği gibi sensiz ömrüm olsun;



Slow müzik yedinci sırada Ayla Dikmen Anlamazdım.



Evet arkadaşlar slow duygu yüklü müziklerde son hız devam ediyoruz iyi dinlemeler. Eski müziklerden daha doğrusu kelime bulamıyorum eski şah eserlerden sekizinci müzik sıramızda;
Ajda dan harika bir parça kimler geldi kimler geçti




Dokuzuncu sırada Mehmet Güreli Kimse Bilmez; Ömer Hayamın rubaisi Güle baktıkça çırpınırdı yüreği bülbülün

Müzikte geçmişe yolculuk seranomimiz devam ediyor. Muhteşem nostaljik müziklerden dem vuruyoruz. Onuncu sıradaki müzik parçamız.
Gülden Karaböcek 'ten Sevsen Ne olurdu;



Evet arkadaşlar nostaljik müzik dinletisinde top 10 tamamlanmış oldu.
DEVAM EDİYORUZ.

Semiramis Pekkandan Bana Yalan Söylediler.



Tanju Okandan Öyle Sarhoş Olsam ki bir an seni unutsam;



Evet arkadaşlar nostaljik müzik köşemizde ki son müzik parçamız Erkin Koray dan SEVİNCE



Nostalji Müzik dinle, slow müzik dinle. Harika müzikler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Webdenara.blogspot.com bedava fotoğraf sitesi.

  webdenara.blogspot.com Bedava fotoğraf sitesi ve günlük hayata dair. Bedava resim, Web içerik